Hər ay orta hesabla 1,5 Milyard istifadəçi Youtube-də giriş edərək 1 saatını video izləməyə ayırır. Bu baxımdan baxıldığı zaman Youtube televiziyalara da rəqib olduğu görülür. Bütün bunlar dəyərləndirildiyi zaman isə Youtube əvəzolunmaz bir reklam vasitəsi olduğu ortaya çıxır. Dünya üzrə ən çox ziyarət edilən video saytı olan Youtube, hər keçən gün daha çox maraq oyadır. 2015-ci ildə aparılmış olan bir araşdırmaya görə Youtube ziyarətçi sayı aylıq 15 milyarda çatdığı müəyyənləşdirilmişdir.
Aparılan araşdırmalar, Youtubenin əhəmiyyətini ortaya qoyur. Google-dan sonra ən çox axtarış aparılan ikinci platforma olan Youtube reklam verənlərin bu sahəyə yönəlməsini təmin edir. Youtube reklam çarxları, Youtube reklam modelləri və üstünlükləri haqqında geniş məlumat verdiyimiz yazımız sayəsində Youtube reklam çarxlarının əhəmiyyətini daha yaxşı anlayacaqsınız.
Youtube Reklamları
Üzvi reklam platforması olan Youtube, günümüzdə xüsusilə də musiqi dinləmə qurğusu halına gəlmişdir. Youtube kanalı ilə təqdim olunan bir video, qısa müddət içərisində milyonlarla tamaşaçıya çatır. Bu səbəblə Youtube reklam çarxlarına göstərilən maraq gündən-günə artır. Aparılan reklamlar sayəsində insan qarşılıqlı təsiri artır və bölgü, rəğbət və şərh gəldikcə də izlənmə nisbəti artır. Youtube reklam çarxlarının ən çox bəyənilən xüsusiyyəti izləndiyi zaman pul ödəməsidir.
Reklamlar hesabına firmanız və xidmətlərinizi ən yaxşı şəkildə çatdıra bilərsiniz. Bu sayədə hədəf kütləyə sürətli bir şəkildə çata və hədəf auditoriyanız marağını qısa müddətdə çəkə bilərsiniz. Bu mövzularda mütəxəssis olan komandamız əlindən gələni edəcəkdir.
Platformanın reklam modellərini daim gücləndirən Youtube, sistemə yeni hədəf seçmə variantları əlavə edir. Bu sayədə istifadəçilərin maraq dairələrini dərindən təhlil edir. Müştəri anlayışına yeni bir ölçü qazandıran Youtube, firmaların məhsul və xidmətlərini ən yaxşı şəkildə tanıdılmasını təmin edir. Reklam vermək istəyənlərə məqsədəuyğun hədəf seçmə mövzusunda ən yaxşı üsulları təqdim edirik. Bu sayədə Google hesablarında olan göstəricilər istifadə edilərək, dərindən və uğurlu bir hədəf seçmə həyata keçirilir.
Dünyanın ən böyük axtarış sistemlərindən olan Youtube Azərbaycanda yüksək nisbətdə izlənmə payına malikdir. Bu səbəblə hər marka Youtube -da reklam vermə məsələsində yarışır. Youtube reklam çarxları kompüterlərdən izləndiyi kimi planşetlərdə, mobil cihazlar və ağıllı televiziyalardan da izlənir. Bu sayədə daha çox adama çatmağınız mümkün hala gəlir.
Bu qədər populyar hala gəlmiş bir platforma olan Youtube-də öz markasını göstərmək istəyən firmalar, Youtube reklam modellərinə böyük rəğbət göstərir. Markaların kütləsi ilə xüsusi olaraq bir ünsiyyət qurmasını təmin edən Youtube reklam çarxları ilə istifadəçilərə hər bir anonsu və məlumatı çatdıra bilir. Bu sayədə marka məlumatlanma ilə bərabər satışlarınız da artım görülür.
Yaratdığımız Youtube reklam modelləri ilə işlərin izlənmə nisbətləri, klik sayları və bunun kimi bir çox detalı təqib etmək imkanı yaradır. Bu da səmərəli reklam işlərinin aparılmasını təmin edir.
Youtube Reklam Modelləri
YouTube və Google tərəfindən təklif olunan fərqli reklam formatları, müxtəlif marketinq məqsədlərinə nail olmağınıza kömək edə bilər.
YouTube və Google Video Tərəfdaşları tərəfindən təklif olunan həllər, əldə etmək istədiyiniz marketinq hədəfləri, məlumatlandırma, düşündürmək və və hərəkətə keçirmək ilə uyğundur.
Bumper reklamları ilə 6 saniyədə təsir yaradın.
Bumper reklamları atlamaq olmayan video içi reklamlardır bu rekalmaların əsas məqsədi tanıtımı artırmaq və marka təsiri yaratmaqdır.
TrueView reklamları ilə marketinq hədəflərinizə çatın.
TrueView istifadəçilərə video ilə qarşılıqlı əlaqə yaratmaq imkanı verən atlaya bilən reklam formatıdır. Videodan əvvəl və ya sonra görünən bir video reklam növüdür. İzləyicilərə beş saniyədən sonra reklamı atlamaq seçimi verilir.
Masthead reklamları ilə markanızın tanınmasını artırın
Masthead reklamları youtubenin ana səhifəsində və ya digər videolar hissəsində yerləşir.